המוקד לגביית חובות 

Ommni-Call טלמרקטינג אפקטיבי מספק שירות מיוחד לעסקים קטנים ובינוניים - מוקד יעודי לגביית חובות מלקוחות חייבים.

כל עסק קטן או גדול מגלה במרוצת הזמן שיש לקוחות שלא משלמים במועד שנקבע או לא משלמים בכלל.

הפגיעה בתזרים המזומנים של העסק הופכת להיות אנושה יותר ככל שעובר הזמן עד למצב שפתאום צריך לפנות לבנק לקבל אשראי בגלל אותם לקוחות חייבים.

כדי לגבות את הכסף מאותם לקוחות חייבים בעל העסק צריך להשקיע המון משאבים שגוזלים זמן ניהולי יקר וכסף על חשבון  השיווק והתפעול של העסק.

נוסף על כך, בהרבה מאוד מקרים לא נעים לפנות לאותו לקוח שמשלם תמיד באיחור של חודשים או לקוח שהפסיק בכלל לשלם בגלל שהייתה לכם מערכת יחסים ארוכה וטובה איתו. אז נוסף למחיר הכלכלי משלמים גם מחיר רגשי.

הפתרון 

גבייה על בסיס הצלחה בלבד

השיטה מאוד פשוטה. Ommni-Call טלמרקטינג אפקטיבי משמש כמחלקת הגבייה החיצונית של העסק. אנחנו מקבלים את רשימת הלקוחות החייבים עם כל הפרטים הרלוונטיים והם נכנסים למעגל הגבייה של המוקד.

  • כאן המקום להדגיש שהגבייה נעשית תוך הקפדה מיוחדת על כבוד הדדי, אמפתיה, והתחשבות בחייב. עם זאת, הגישה המכבדת אינה באה על חשבון האסרטיביות והחתירה לתשלום החוב מהר ככל האפשר.

  • תשלום החוב מתבצע ישירות לבית העסק. הלקוח החייב לא משלם למוקד אפילו לא אגורה אחת.

  • כל הנציגים שלנו עוברים הדרכה מיוחדת ופועלים על פי נוהלים ותסריטי שיחה המבוססים על מודלים פסיכולוגיים מתקדמים.  המטרה שלנו היא שהליך הגביה יהיה מכובד לשני הצדדים ולהימנע ככל האפשר מלהגיע לבית המשפט או אל ה"הוצאה לפועל" כי אולי ביום מן הימים תחזרו לשתף פעולה ביניכם.

  • מתחייבים לתוצאות בלבד. חיסכון בזמן וכסף. אין עמלות על פתיחת תיק. מכתבי התראה, הוצאות בית משפט. לא חייבים לבחור בין לוותר על החוב או לרוץ לבית משפט.

  • שקיפות מלאה של כל תהליך. אתם מקבלים דו"ח בכל 14 יום על התקדמות הגבייה ומה הסטטוס מול כל לקוח חייב.

לפתרונות אפקטיביים והצעת מחיר  

תודה רבה . ניצור קשר בהקדם.